Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Diënne en Coen Demmer - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Diënne en Coen Demmer - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang

Door: Diënne

Blijf op de hoogte en volg Diënne en Coen Demmer

29 Oktober 2014 | Nederland, Tubbergen

De voorbereidingen zijn in volle gang voor onze trip Downunder!
Tickets, camper, visa, het meeste is geregeld.
3 maart vliegen we naar Singapore.

We hopen jullie via deze site weer op de hoogte te kunnen houden.

Groetjes Diënne, Coen, Jasper, Menno en Olaf.

  • 29 Oktober 2014 - 23:07

    Cees En Paula:

    Wij zijn net terug, gaan jullie zeker volgen maar.......willen jullie eerst graag nog zien !!

  • 23 Januari 2015 - 22:36

    Minie Maneschijn:

    Hallo Dienne en Coen,
    ik zag vanmiddag bij Marianne Voortman dat jullie voor 1/2 jaar naar australie gaan met jullie 3 kindjes. Dit vind ik hardstikke stoer en geweldig. wij zijn in 2012 voor 7 weken geweest met zn tweetjes.
    ben erg benieuwd welke delen jullie gaan bereizen en hoe het daar is.
    dus zou jullie graag willen volgen
    wij wonen in nijverdal en ik werk in ZGT almelo.
    ik neem aan dat jullie volledig voor bereid zijn, maar als je nog vragen hebt waar ik jullie mee kan helpen ?
    groetjes Minie Maneschijn

  • 26 Februari 2015 - 11:05

    Rian Ten Dam:

    Hoi reizigers,

    Ik zag net bij m'n ouders een wereldbolletje liggen met het verhaaltje van Menno eraan, had ik zelf even gemist.
    Nu ik op jullie site ben zie ik ook welke ouders bij Menno horen en ja, die ken ik wel met de grote bakfiets volgeladen met 3 kids!
    Zelf ben ik 10 jaar geleden Downunder geweest en dat was een geweldige ervaring.
    Ik wil jullie graag een supermooie reis toewensen en hopelijk later weer veilig en gezond terug, geniet ervan!

    Hartelijke groet,
    Rian & Tijn ten Dam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diënne en Coen Demmer

Na onze 3 jarige fietsreis van NL naar China via Zuid Afrika, is het nu tijd voor een camperrondreis in Australië met onze 3 kinderen. In maart vliegen we via Singapore naar Sydney. In oktober vliegen we terug naar Nederland.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1369
Totaal aantal bezoekers 235626

Voorgaande reizen:

03 Maart 2015 - 06 Oktober 2015

Australië

12 November 2005 - 12 Juli 2009

Fietsreis rond de wereld in 3 jaar

Landen bezocht: